השירותים שלנו

יחסי ציבור במדיה הקלאסית

באמצעות סט כלים מקצועי, אנחנו יוצרים ללקוח חשיפה תקשורתית, שנועדה לשרת את מטרות האסטרטגיה השיווקית שלו. החשיפה  כוללת כתבות וראיונות, בהם נחשף הלקוח ו/או מוצריו בפני קהלי היעד שלו באופן משכנע, שמסייע להם להאמין במוצר/בשרות  ולרכוש אותו. פעילות יחסי הציבור כוללת את הדברים הבאים: ניסוח והפצת הודעות לעיתונאים ועורכים,רלוונטיים, אודות הלקוח, המוצר,

ניהול הרשתות החברתיות

בכל יום מבקרים בפייסבוק ובאינסטגרם קרוב ל- 4 מיליון ישראלים, כך שאין צורך להכביר במילים על עוצמת החשיפה של המוצר או הרעיון שלנו. התנהגות הגולשים ברשת החברתית מכתיבה כללים ושיטות עבודה שמחייבים אותנו, המפרסמים, כדי שהחשיפה תביא תוצאות אפקטיביות. באמצעות ידע והבנה מעמיקים של התנהגות הגולשים ברשת החברתית יש לנו את היכולת

עריכת תוכן

מה לא נאמר על מקומם של אתר האינטרנט, הבלוג, והניוזלטר בהחדרת מוצרים ורעיונות לתודעה בקרב קהלי היעד… . הכלים האינטרנטיים יכולים לתרום את חלקם להצלחה השיווקית, בתנאי שהם משכנעים את הגולשים בנחיצות שלהם. כישורי הכתיבה והעריכה הגבוהים, יחד עם ידע וניסיון רב שנים בתקשורת שיווקית משכנעת, מאפשרים לנו להפיק ללקוחותינו תוכן מנצח,

ניהול משברים

פרסום תלונה חמורה, תחקיר עיתונאי מזיק ופרסומים על פגמים משמעותיים במוצר נחשבים לסיטואציות משבריות. קהלי היעד מביעים חוסר אמון במוצר, ברעיון ובמי שעומד מאחוריו. לעיתים ניתן לצפות את המשבר מבעוד מועד, מה שמאפשר להיערך באופן מושכל למזעור הנזקים וגיבוש תכנית לשיקום מהיר של התדמית הציבורית. במקרים אחרים, כאשר המשבר פתאומי יש צורך

ייעוץ שיווקי תקשורתי

לקוחות המשרד נהנים ממתן ייעוץ שיווקי תקשורתי שוטף. בישיבות העבודה מעלים הלקוחות נושאים שונים לדיון, החל מהרחבת הפעילות, פיתוח מוצרים חדשים, פנייה לשווקים חדשים, שינוי אסטרטגיה שיווקית ועוד. במסגרת השירות ללקוח נוטלת בעלת המשרד חלק פעיל בדיונים ובתהליכי קבלת ההחלטות, במידה והיא נדרשת לכך. קשרי העבודה הענפים של המשרד מאפשרים יצירת שיתופי

האם מוצר יכול לממן את עצמו – ומה החשיבות של יחסי הציבור בתהליך הזה

פיתחנו מוצר מדהים, שיכול להפוך להצלחה שיווקית אדירה, אבל איך ידעו עליו, אם אין לנו תקציב לבניית מערך שיווק, אם החנויות מהססות,  ורשתות השיווק מערימות קשיים?!  אסטרטגיה שיווקית מותאמת תקציב  ניתן להתאים אסטרטגיה שיווקית מנצחת גם כשהתקציב רזה. אסטרגיה מותאמת ונכונה תאפשר צמיחה שיווקית. כשהדו"חות יראו מכירות, הבנקים יעניקו אשראי, העניין במוצר

האם פרסום כתבה הוא מעשה קוסמות של איש יחסי הציבור – או מקצוענות

איש שיווק בכיר פנה אלי בבקשה לקדם נושא מסוים בתקשורת. לבקשתי הציג נתונים מעניינים, אך מבוססים על מידע שנאסף במשרדו, ולא על סקרים רשמיים. בעבר כלי התקשורת היו נענים לעיתים להצעות מהסוג הזה, ומפרסמים כתבה. היום מסיבות שונות, הנתונים שעליה מתבססת ההצעה אינם חזקים מספיק, כדי לייצר כתבה. אמר לי איש השיווק,