כיצד יחסי הציבור יקדמו את המטרות השיווקיות שלכם?

 

הדוגמאות הבאות מציגות את המטרות שהציגו בפנינו הלקוחות, ואת הדרך שלנו לתרגם אותן לכתבות בערוצי המדיה השונים.                       

כתבה כנס קרדיולוגים (1)

איגוד הקרדיולוגים

אחת התוצאות של הפעילות שלי לחשיפת הכנס הבינ"ל של איגוד הקרדיולוגים

דוקטור זאזא יעקובשווילי 2

איגוד הקרדיולוגים

התכנית "חיים בריא" עם פרופ' קרסו נענתה ליוזמתי, והזמינה את ד"ר זזה יעקבשווילי לראיון בנושא סרטן ומחלות לב

רמי טמיר 20

ד"ר רמי טמיר בראיון אצל פרופ' קרסו

ד"ר רמי טמיר, מומחה לאלרגיה, שיעול ואסתמה, רצה לקדם את האבחון והטיפול בשיעול כרוני. להלן הראיון עימו בנושא שיעול (התכנית המלאה)

פארמה קווסט 6

פארמה קווסט

בעקבות פניה שלי לתקשורת פרסם ערוץ הבריאות של ynet מחקר, שערכה חברת פארמה קווסט. בעקבות הכתבה, הוזמן אחד מבעלי החברה להתראיין בתכנית הבוקר של ערוץ 10 בנושא המחקר

טריאתלון הנשים 3

טריאתלון הנשים ע"ש תמר דבוסקין ז"ל

ביחסי הציבור לטריאתלון הנשים יזמתי כתבות רבות, שהביאו את סיפורן של הנשים, שנחשפו לספורט לראשונה בטריאתלון. הנה דוגמה אחת.

טריאתלון הנשים 4

טריאתלון הנשים ע"ש תמר דבוסקין ז"ל

חשבתי, שאחד הסיפורים המרתקים בטריאתלון הנשים הוא סיפורן של הנכות. פניתי לכלי תקשורת רבים, והם נענו בשמחה ליוזמה.

ארגוני החרשים 7

ארגוני החירשים

דוגמה אחת מכתבות רבות שיזמתי לחשיפת יום ההתרמה של ארגוני החירשים

חגית יאסו 8

חגית יאסו

מתוך פרויקט השקת הסרט על מסע השורשים של חגית יאסו לאתיופיה. ההשקה זכתה לחשיפות רבות בכלי התקשורת המובילים, וזו דוגמה אחת

מכתבים מגולי 9

מכתבים מג'ולי

בקמפיין היח"צ לחשיפת המגזין מכתבים מג'ולי הדגשנו את היתרונות הייחודיים של המגזין, על-פני המתחרים. התוצאה היתה כתבות וראיונות רבים בתקשורת. דוגמה לפרסום במרמלדה שהביא לזינוק אדיר במכירות (הפרויקט נעשה בשיתוף עם ארגמן תקשורת

משה הרשקו

משה הרשקו

משה הרשקו מנכ"ל FORWARD כתב מאמר בנושא עסקים קטנים. חשבתי שהמאמר מעניין, במקומות הנחוצים יצרתי התאמות, וזו התוצאה

חיים רוט 11

ארגון צ.א.ל.ה

בפגישת עבודה עם חיים רוט, יו"ר ארגון צ.א.ל.ה הוא סיפר את מקור המוטיבציה שלו לקדם במשך כל-כך הרבה שנים עשייה חברתית. אתר מאקו נענה להצעתי ופרסם מאמר שכתבנו ביחד, בו מתואר סיפורו האישי כילד בתקופת השואה, תוך התייחסות לסיפורה של צ.א.ל.ה

xuspv 21

נוף הצפוני בקיבוץ אורטל

ב"נוף הצפוני בקיבוץ אורטל”, העלו את הצורך למלא את הצימרים באמצע השבוע. מצאתי פתרון, שבא לידי ביטוי, בין השאר, בכתבה הבאה

ארט אוף ליווינג 13 (כתבה מעיתון אין צורך בקישור)

Art of living

דוגמה לכתבה מתוך קמפיין החשיפה של art of living בישראל בזמן ביקורו של אחד ממנהיגי הארגון בעולם (כתבה בלאשה).

נילי שילה 14

עו"ד נילי שילה

עו"ד נילי שילה, מגשרת בתחום הגירושין. פעילות היח"צ לעו"ד שילה מתמקדת בניהול דף פייסבוק, וכתיבת מאמרים לבלוג. להלן דוגמה לאחד המאמרים שלה, שפורסמו ביוזמתי ב- ynet

מגמה ירוקה אוהלו

מכללת אוהלו

ליוויתי את מכללת אוהלו במשך קרוב ל- 3 שנים, בהם הייתי קשובה לצרכים השיווקיים שלהם. הדוגמאות שמובאות כאן, הם תוצאות הפעילות שלי, כדי לקדם את המגמה הירוקה

הידיעה בגלובס על כניסתה של איה נטורל לרשת גלובס

איה נטורל

איה נטורל – חברת הקוסמטיקה איה נטורל ציפתה ממני להביא לחשיפת מוצריה ויתרונותיהם הייחודיים על פני המתחרים להם בענף. להלן דוגמאות לתוצאות הפעילות שלי - גלובס, לאשה וזמנים מודרניים של ידיעות אחרונות

איה נטורל - אטרקציה תיירותית

איה נטורל ובית ג'אן - אטרקציה תיירותית

איה נטורל ביקשה להפוך את מרכז המבקרים שלה למקום שוקק חיים. במסגרת יחסי הציבור יזמתי פעילות ארוכת טווח במדורי התיירות, להלן דוגמה - כתבה בישראל היום

כתבות - צפונה דרומה

עמותת צפונה דרומה

עמותת צפונה דרומה, בראשות העסקים איתן ורטהיימר, ביקשה לקדם את החשיפה לפעילותה בקרב קהלי היעד. להלן חלק מתוצאות הפעילות שלי

הידיעה בגלובס על כניסתה של איה נטורל לרשת גלובס

איה נטורל

איה נטורל – חברת הקוסמטיקה איה נטורל ציפתה ממני להביא לחשיפת מוצריה ויתרונותיהם הייחודיים על פני המתחרים להם בענף. להלן דוגמאות לתוצאות הפעילות שלי - גלובס, לאשה וזמנים מודרניים של ידיעות אחרונות

איה נטורל - אטרקציה תיירותית

איה נטורל ובית ג'אן - אטרקציה תיירותית

איה נטורל ביקשה להפוך את מרכז המבקרים שלה למקום שוקק חיים. במסגרת יחסי הציבור יזמתי פעילות ארוכת טווח במדורי התיירות, להלן דוגמה - כתבה בישראל היום

כתבות - צפונה דרומה

עמותת צפונה דרומה

עמותת צפונה דרומה, בראשות העסקים איתן ורטהיימר, ביקשה לקדם את החשיפה לפעילותה בקרב קהלי היעד. להלן חלק מתוצאות הפעילות שלי